2008年1月9日星期三

飯團的真實身份?!

我絕對有理由相信,飯團有獅子的血統,有相為證:



而讓我相信牠只是貓兒的理由…



是趁飯團打呵欠時把手指塞入貓口內整蠱牠,
而我的手指又能完好無缺地從貓口拎回…



(溫馨提示:上述整蠱方法經專人訓練,
切勿找獅子試驗……但你可找你的愛貓示範XD)



(飯團按:你再抵譭我,我就咬主人你…)

11 則留言:

  1. 飯團係咩貓種
    佢白雪雪好靚,眼仔係咪藍色?

    回覆刪除
  2. 原來你養咗隻生肖屬獅子嘅貓....haha

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意趁貓帽BUBU打咸露時伸手指入佢地個口度整蠱佢地, 好好玩架!

    回覆刪除
  4. 飯團爸好Cute, 好英呀!

    回覆刪除
  5. Dow:飯團的品種有很多說法,牠的樣子似安哥拉,有人就叫做「安哥拉」、有些認為是「臨清」、「雲南白貓」、有些認為「本地長毛貓」…牠同大腳板一樣,眼睛是藍色的。

    wendy:多謝留言!飯團除了樣子似獅子,性格其實都好似…

    火柴貓:原來世上都有人和我一樣,喜愛整蠱衰貓的。

    dreamhouse:飯團老爸當然英啦,而家仲有男人味道添…

    回覆刪除
  6. 吓,性格似獅子? 咁係咪會掉D仔落山?? (D人話獅子會掉D仔女落山嚟訓練佢哋!!)

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意貓,鍾意它的神秘感覺, 可惜住所唔准養寵物. 細個時巳對貓有好感, 因為當時驚老鼠, 貓識幫你捉老鼠.^^

    回覆刪除
  8. 第一張確實有獅子的氣勢,不過一點也不兇,好可愛 :)

    回覆刪除
  9. daytona116509:多謝留言!飯團時常教仔架(追打)。

    steve:多謝捧場!貓其實不神秘架。貓三口身手遲鈍,我甚至估牠們見到老鼠會掉頭走…

    飯團給靚女栗姊的信息:你真識貨!

    回覆刪除
  10. 喜欢很喜欢!太可爱了~
    突然间有想养猫咪的冲动

    回覆刪除
  11. 這隻貓咪看起來很可愛耶

    回覆刪除

Google