2008年7月19日星期六

東涌睇樓夜記

上星期日間、下雨睇完樓後,我會選擇晚上、晴天再去睇。我係「算死草」麻。

我還是對這個屋苑有興趣,可惜商場小了一點。


至於附近的屋苑,無論規模、裝潢、價錢、景觀均有所不及。


除左市中心外,食肆選擇很少,「迫於無奈」試一早已被列入黑名單的某大集團餐廳,誰知有驚喜…


驚喜是這碟南瓜意粉,雖然照相機拍得「樣衰」,不過很美味,粉上的炸肉屬對家的雞餐部分,不要誤會「大件夾抵食」。


如果中六合彩頭獎,我就不會咁閉贔。

2 則留言:

  1. 你準備買樓?都岩架,d租咁貴!
    原來東涌d屋可以俾養動物,太難得了!
    (愛)

    回覆刪除
  2. 愛:我在愁沒有$買呢。東涌只得這個屋苑可以養動物,其他屋苑不可以。

    回覆刪除

Google