2009年2月20日星期五

自力更生?

和同是愛貓一族的同事大談貓經時,

記者乙遺憾地說:「沒有人找我家貓兒拍廣告呢。」

同事:「原來你想做『星媽』。」

記者乙認真的答:「才不是,我只是希望牠們『自力更新』。」

同事:「…」


回家和「路人甲」說起這事時,飯團聽到(聽懂?),走過來很不高興地咬了我一口。


^^&(&*&%%

6 則留言:

  1. Hey, you can send your cats' photos to the magazine "Cat's Life". Its a very popular cat magazine. If they choose your cat's photos,they'll post it and give you some rewards. If they found your cats lovely, they would even made a personal interview with your cat or your cat may take photos with HOng Kong Stars or singers.

    Try it!!

    By Joanne & Bobby

    回覆刪除
  2. See this:
    http://hk.myblog.yahoo.com/custard-exotic/article?mid=1506&prev=1551&next=1499

    By Joanne & Bobby

    回覆刪除
  3. XD 証明唔可以o向佢面前講佢壞話~

    回覆刪除
  4. 做了星媽,CC可以不用在家裡穿膠花~
    哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 哈哈哈哈~ 笑死我啦~~~

    回覆刪除
  6. Joanne: A good suggestion! I'm thinking about this. :)

    屈茶貓一隻: 米就係,不過我都會依然在牠面前說壞話。:)

    AE 86:我都想在家裡不用穿膠花…

    火柴貓:笑下,日子才美妙。:)

    回覆刪除

Google