2008年6月20日星期五

再來金髮晶

前文講到我有三條髮晶很旺我,現在介紹其餘兩條。

這兩條是金髮,均是在廣東道買的。髮絲不太密集,價錢相宜,價錢多少已不記得了。


這條白晶底,金髮較幼。


這條白晶較接近茶色,髮絲較粗。


能我五行欠「水」吧,這三條金髮加上其他黃水晶戴上手,真的很舒服。


抗議無效,模特兒費我沒有想過要支付。XD

3 則留言:

  1. 請問你所指0既廣東道即係邊度, 因為都好長下, 係咪即係玉器市場個附近? 唔好意思呀, 因為我買開個間水晶店實在太貴($5xx起), 又知其實有d水晶店賣0既又平又靚, 所以想問清楚d, 唔駛再傻傻下俾人搵笨嘛, 唔該晒你呀

    回覆刪除
  2. 你欠$,定係五行欠水啊?haha~
    (愛)

    回覆刪除
  3. ruby:對啊, 就是玉器市場向佐敦方向既一段的廣東道。以前店子很多,可是現在很多都關門大吉了。很可惜呢。

    愛人:兩樣我都欠…水為財嘛 :)

    回覆刪除

Google