2009年3月3日星期二

貴價雪條

這是所吃過的最貴價冰條,相信只此一次。


大腳板最愛牛奶香,時常以為自己一定有份。


可是太貴了,而且是人吃的零食,今次連「路人甲」也愛莫能助。


拍照完後,我有我吃冰條,大腳板就吃貓餅。

4 則留言:

  1. 你又蝦大腳板丫…好過份丫

    by: 妹子

    回覆刪除
  2. 唔好意思呀..我岩岩搵緊紫龍晶鍊..見到你個blog有提過..
    而且你果條真係好靚呀..
    唔知你介唔介意話我知咩地方可以有機會買到一條咁靚0既鍊呀? 勞煩晒!!

    (http://cheap168.blogspot.com/2008/01/blog-post_06.html)

    回覆刪除
  3. 那blog主覺得好吃嗎?我只吃過杯裝的呢。
    說起來,以前挺喜歡M字頭的雪條,不過愈來愈不好吃,最後就沒吃了。

    回覆刪除
  4. 妹子:我欺負完貓三口有俾點心牠們當「掩口費」。XD

    nekoip:多謝留言,請多來。我也很喜歡紫龍晶。當時我在廣東道一間批發店子買的,一大包過百串紫龍給人尋寶。不過店子已執,令人可惜。

    栗妹:雪條真的很好味。「M字頭雪條」是那一款? 我都想試下。

    回覆刪除

Google