2020年2月23日星期日

吉瓶記 - 第八集(護膚油)

**免責聲明:產品效果,因人而異,試定唔試,承受到風險才好試**

人不認老。但皮膚狀態,真的不能自欺欺人。

數年前曾用某本地牌子的玫瑰果油,一用之下驚為天人,百年虎紋竟然變淡。價錢其實已是同類產品算便宜,奈何當年收入麻麻,用一支起兩支止。

這數年斷斷續續用不同的品牌、各類油。始終沒有一款使我成為fans. 
某一年,同事推介「M記」玫瑰果油。當時百貨公司感謝日,品牌專設套裝,有手提袋連一set 細支裝的其他油。油較厚身,不能多塗,否則不吸收。但之後數年的感謝日,品牌沒有主打玫瑰果油套裝,價格又沒有令我心動地心思思,所以沒回購。

又有另一同事推介本地品牌子的花油,價錢蠻親民的。但質地厚身,用來塗頭皮不俗。

後來在iHerb 發掘出好東西:

Leven Rose, 100% Pure & Organic, Red Raspberry Seed Oil, 1 fl oz (30 ml) - 試用價買的。薄身、舒服、想回購時一直等唔到特價。但如果有特價,會放心回購的。

Life-flo, Pure Rosehip Seed Oil, Skin Care, 1 oz (30 ml) - 多謝網友的介紹,價錢最最最親民,不到60元。薄身、舒服,CP 值冇得輸。呢支油,如無意外,我應該會係fans。

小時候不知道油是寶,到知道油是寶時,表示人不再年輕了。

2 則留言:

  1. 你好! 喺好耐之前上網search嘢嘅時候,誤打誤撞入咗你個blog,被你嘅貓貓吸引,間中都會入嚟"光顧",直到後期你似乎已經"荒廢"咗呢度,我都有一段時間無再入嚟。近來留家工作,無聊得滯清吓電腦入面啲嘢,見到個bookmark,心諗不如睇吓你近來有無update,好高興又再次見到你寫blog,本來係cd-rom嘅我,忍唔住要同你打聲招呼,你同貓貓近來好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 你好。新恭喜發財。新年進步!貓貓生活一定比我好,而且牠們年紀大,事事也會以牠們為先。你呢,生活好嗎?有空多點上來!

      刪除

Google