2009年8月3日星期一

吹水貓話

又和愛貓同事趁休息時間「吹下水」傾貓經輕鬆,她近日煩惱她要頻密清理她那心肝愛貓的沙盤煩惱,我靜靜聽,然後對她說,

我:「對,所以我有時每當貓三口『開飯』,我就會哦牠們……」

女同事:「吓?? 點解呀?」

我:「吃得多、『柯』得多囉。」

女同事:「……」

回到家後,總覺得飯團臉色不太好看,


我是有話直說而已。

3 則留言:

  1. 哈哈!blog主妳好衰呀!不過飯團都應得好寸喎。XD

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我都覺得係真係食得多...

    我最近仲煩, 因為2隻衰女唔知做咩, 成日係我床度小解, 哎... 好煩, 用左好多辦法都無效...

    好彩佢地呀哥無咁做

    回覆刪除
  3. 小青:我已算是好人了,貓三口不愁吃喝,我還要為三餐一宿而愁,生活於貧窮線下…

    毛毛:貓女是否有不滿,要你注意力?

    回覆刪除

Google