2009年6月29日星期一

藍虎眼手串

這條藍虎眼手串是路人甲的收藏,珠粒直徑16mm,在淘x商場未大變身前的「車仔檔」買的。 當時價錢以粒計,8元一粒,一條約百多塊。


手串實物藍光感強,可是不上鏡,藍光很困難才拍到。


秘密就是肥騰騰那條咖啡色尾巴加午後臨踏入傍晚的陽光,還要手定才可把照片拍得清楚。

拍攝完後,小肥竟獲路人甲的小魚乾慰勞,理由是:「尾巴沒有把手串『fling』落地…」

題外話,這個假期和貓三口在家窩在家聽一代流行曲王的歌曲懷念他。



3 則留言:

  1. 你好ar!!你成日話d水晶起廣東道到買,可唔可以話比我知邊間ar?因為我係新手黎既,同埋你d貓貓好得意ar!!又乖,肯比你影相~我隻衰貓就唔肯la~thx!!

    回覆刪除
  2. Cathy:多謝留言!稍後我會出篇水晶連廣東道水晶店舖位置地圖給大家參考。你也有貓貓? 是貓仔嗎?可惜無法到你的卜探訪你呢。

    回覆刪除
  3. 係貓女,不過佢好怕醜,唔肯出街,so佢一直冇打針,我都幾驚佢有病架......thx 你!!^^

    回覆刪除

Google