2008年4月21日星期一

週記

幾乎變成週記,我的意思是,幾乎一星期才「一次過」把本星期寫下的東西上載。

煩請諸位把「鼠標」向下拉,就不會錯過拙文。

各位blog主blog友,我雖然沒有留言,然而我是有花時間在各blog 「路過」。XD


實情是,我無法在出文同留言,有沒有人可以告訴發什麼神經,又在趕客!

3 則留言:

  1. 事情係yh久不久就會死,不能出新post,又不能回應,所以很多blog主都走佬了!

    回覆刪除
  2. 我在Yh都暫時正常,成日都想搬家,但班舊訪客硬唔肯走。

    回覆刪除
  3. ae86:而家又出到文同留言。或者Y!不想出blog 呢...

    超級電腦買辦:不如你好似我咁,只係放條link 囉…

    回覆刪除

Google