2008年3月1日星期六

貓母子是什麼?!

自從懷疑飯團可能是獅子後,我有理由相信肥騰騰兩母子有樣學樣。

小肥河東獅吼的樣子連飯團也怕怕,(飯團按:爛佬怕潑婦)



大腳板始終年少,吼叫氣勢弱,可以不理當牠唱歌。



人不可以貌相,其實貓貓也是…


最容易估計牠們心意的時候,是牠們「搵食」時間。

4 則留言:

  1. 很喜欢你家的猫猫
    每次看到它们就很开心
    呵呵~
    你真幸福啊!

    回覆刪除
  2. 好惡呀個樣...
    我條海藍寶有打磨唔係原石
    我o個條係12mm啦,仲有一條好大m數但太多石紋...超貴!
    遲些都想買粒吊咀XDXDXD
    好有冰涼的feel

    回覆刪除
  3. 俾你知道o左我o向邊樹返工....

    回覆刪除
  4. cicci:多謝唷,不過有時牠們會讓人抓狂....

    dow:海藍寶本身屬貴價寶石,你見我都係搵d 下價貨就知...(當然除了我本身性格外)

    你的返工地點方便一流,又有水又有空間,在好地方返工怕咩俾人知。 :)

    回覆刪除

Google