2020年3月7日星期六

不會可惜的結業

記得曾經提及過,某大餐廳「出品」質素惡劣。恃獨市,街坊硬食。


最近,見櫥窗出了公示。第一張,說裝修。
到第二張,才是告別。連「執笠」都要執得毫無大氣。
等到附近商場開張,商場也是做街坊生意,餐廳質素好評如潮。已知「大餐廳」兇多吉少。

然後新大型商場新翼開張,其中一層做food court。收費稍貴,但質量合格。更加是靜待「大餐廳」何時收檔。

當然,選在此時結業,管理層一定藉詞近來環境氣候,把責任推得乾淨。但曾作為消費者的我,認為大餐廳「出品」質素惡劣,才是主因。

食物質量,毫無疑問,就是餐廳的靈魂。消費者很簡單,被騙一次,不會再幫趁就是。試問做生意的,能忍受消費者多少次「不會再幫趁就是」?

拜託管理層,好好做好食物質量,餐廳是什麼定位就做好定位。我要食裝潢、環境的可以去收費幾何級的酒店。毋須管理層來擔心。

我也向「大餐廳」說再見。說真的,我不會掛住你,吉出來的鋪位,有機會等待下一間更好的餐廳來。

2 則留言:

  1. 唔知點解任何食肆結業,都會聲稱自己"內部裝修 暫停營業"。
    呢間食裝修嘅茶記喺秀茂坪都有分店,不過我無幫襯過。
    而家市道已經唔好,餐廳不思進取唔改善食物質素,附近商場新食肆林立,街坊有新選擇就自然會離佢而去,執笠係遲早嘅事,希望喺呢個非常時期老闆會反省吓,畢竟而家咁嘅環境,一間餐廳養活幾個員工、幾個家庭,我都唔想見到有人失業。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,現在才回應。對丫, 很多人歸因於呢個非常時期,但其實導致執笠很大部分「出品」唔得。

      刪除

Google