2008年12月20日星期六

舊糧再試

好心女店員溫馨提示:「如果貓咪太瘦,其實不用急轉老貓糧。」

路人甲:「其實大腳板仍未足7歲,不如等齊貓三口『足月』才一次過轉貓糧吧。」

就這樣,我決定再給一次機會,希望貓貓不吃糧只是過別事件。對於這個品牌,我是比較信賴,原因是貓三口吃了這麼多年,身體尚算健康出入平安,除了貓父子「耳血腫」要睇醫生外,基本上「食唔死牠們」。XD至多在這段期間,密切注意其他貓友的貓糧口碑。


還有貓草、魚乾罐頭芝士條等等零食,簡直替眾多貓用品老闆打工。


不過,飯團永遠唱反調:


真係$^%*#*&@*丫。XD

4 則留言:

  1. Hehe, 貓三口很幸福呀, 佢地成日幫你做model, 表達吓意見, 點都要呀, 呢點飯團同貓女實支持我:p

    回覆刪除
  2. 原來你的貓貓食咁多嘢、我只係俾evo同雞肉俾whisky食咋、連can food都無ga......
    因為上次驗血佢d鹽份有點高、依家連小食都無咩俾佢食..
    by: 貓骨

    回覆刪除
  3. 嘩!貓貓資產豐厚呢!不過飯團似乎認為愈多愈好...

    回覆刪除
  4. 匿名:貓三口我包食宿,替我做下model 是應該的啊! XD

    貓骨及小青:呵呵,原來大家都認為貓貓膳食不錯,那麼貓三口可以節流了…XD

    回覆刪除

Google