2008年10月6日星期一

大腳板的零食

是天性使然吧,大腳板每次嗅到香氣,必定「扮可愛」搏獎賞。


見到我只顧拍照,牠只好找父母「出面」,可是包裝袋豈會容易咬開?我依然只顧拍照…


沒有份兒吃都要霸佔零食…貓貓天性如此。


多點做模特兒,「甫士」再專業點,那麼我才會考慮加人工。XD

4 則留言:

  1. 哎喲.....你睇吓呀...大腳板成個波波咁,好得意呀...

    好心你呀,大腳板咁識得擺「甫士」,唔該你..加人工啦

    回覆刪除
  2. 相金先惠!或許吃飽魚乾後貓貓們任影唔嬲、甫士任擺呢!值得試試啊

    回覆刪除
  3. 又有我最喜歡的大腳板!^^
    那麼最後有喂牠們吃零食嗎?

    回覆刪除
  4. 匿名:加人工? 我自己份人工都未有得加呀....

    小青:貓貓吃完通常會去睡覺休養…不會「so」人架。

    Gladys:大腳板fans 真多!零食當然最後有給,不過我在心痛我的荷包。

    回覆刪除

Google