2008年2月10日星期日

首試燒烤火鍋

對,我很out 了。這玩意出左很多年,我還是第一次試。


食物素質不錯、品種亦多,墨魚、雞翼、牛利及雞腎很入味而且肉質鬆軟,魚柳則要花心思不停「翻身」,才能避免黏底。青口及蝦用來火鍋,而多春魚及秋刀魚都是燒才好吃,我不太喜歡燒烤方法。


不過生意太好了,這個限制要扣分。我喜歡慢慢地、很用心、避免把肉烤至過熟,個半小時很快就過,其實我未吃其他食物架!兩小時就差不多。


總括而言,值得向各位推介,訂位最好7時半,9時怕沒有人再等位吧。

明天吃什麼? 麥皮囉!(貓三口按:活該!因為主人去吃好野冇我們份…)

8 則留言:

  1. 請blog主千萬別說自己out,因為我還未試過呢!:p
    火鍋最好是一大班人去吃,但自己朋友少,所以也沒甚麼機會,無奈。
    掃興話不說多,過來跟blog主拜個年,祝閣下今年事事順利、身體健康,事業愛情兩得意。至於貓三口呢,就祝牠們白白胖胖,以及永遠得到blog主寵愛!

    回覆刪除
  2. 我都未試過, 未聽過添呀!

    回覆刪除
  3. same do i...never heard that b4~~
    我大部份o既水晶都係响causeway bay恩平道52號地下B鋪~'晶蓮坊'買O既
    質數都唔太差...

    回覆刪除
  4. 栗妹:多謝唷。你都試下啦,店子在觀塘,十分方便。

    火柴貓:咁你要試下,好過癮!

    dow:未聽過,就要試下啦。你講果間我有時去開causeway bay都經過,d 水晶display 好靚。

    回覆刪除
  5. 我嫌唔夠紫,我買o左468...熟客價,佢標出o黎o個個只係門面價,以前我都仲有同佢講價,而家冇o羅
    仲有一間o向糖街causeway bay廣場地庫'Shine',全部都係貴價水晶,但真係真係好靚...我買過2,3次冇再去...水晶,都係求實用唔需太貴...追求質數會窮到燶...

    回覆刪除
  6. 看來很不錯耶
    新的一年祝福你
    心想事成,萬事如意..

    回覆刪除
  7. wow...the steamboat looks
    really nice. Lolx.
    Hopefully i will have the chance to go there and try ^^
    HappyCNY!

    Je t'amine Paris, Londres.
    Vais et visitez moi blog
    www.jeromefo.blogspot.com

    回覆刪除
  8. dow:對喔,水晶我都是貪意頭,追質素真的會破產。

    女等女子:多謝你,新一年你都要開心快樂一點。

    杰龙:thanks for your comments! Happy CNY and wish you have a fruitful year ahead!

    回覆刪除

Google