2006年5月14日星期日

睇獸醫下集--良醫

知道沒有希望今天做手術,唯有死死氣睇番平時睇開的醫生…

我去登記,護士小姐問是否大腳板睇,我說不是,是牠父親飯團,和大腳板相同病徵。因為我早到,又不指定睇邊位醫生,很快就到我了。我知道今日替飯團診症的是診所內的明星醫生,很多客人都是指定要睇的。我告訴醫生又是hematoma,同兒子一樣,然後他看了大腳板病歷表一眼,護士小姐同佢講,貓貓好惡。醫生施施然飲了一口飲品,取出厚厚手套帶上,然後和護士小姐用毛巾包住貓貓,在耳朵抽取分泌物化驗…

醫生不嫌貓貓兇惡,溫柔地先用毛巾包圍貓貓,貓貓再掙扎,醫生才比較粗魯地用手固定貓頭採耳朵,貓貓叫聲響遍診所。醫生取得樣本,立即在顯微鏡檢查,並約時間做手術。

問心,貓貓係驚慌,係不容易讓人檢查,這點我絕對明白。然而我亦都絕對相信獸醫是絕對有辦法去處理這個問題,點解一個有辦法去檢查貓貓,一個竟然要話麻醉才可以檢查貓貓;一個不怕貓貓free人,一個竟然話貓貓frighten,做唔到檢查,怕下次覆診會不開心喎;一個堅持不是hematoma,另一個是othematoma,比我搵到的病名還要specific。

醫生,你的專業值得個個客人指定要睇你,下星期三貓貓做手術我都要指定你替我的貓貓做。

沒有留言:

發佈留言

Google